Παρασκευή 11 Μαΐου 2018

1st Blogaversary candy

Δωράκια για τα 1α Γενέθλια του blog μου

Αγαπημένες μου φίλες, αγαπημένοι μου φίλοι, Για να γιορτάσω τα γενέθλια του blog μου (20 Μαΐου) σας δίνω ως δώρο δέκα πακέτα έκπληξη, γεμάτα με καλούδια και προσωποποιημένα δώρα. Αν ακολουθείτε το blog μου, παρακαλώ:

  • αφήστε σχόλιο κάτω από αυτή την ανάρτηση μέχρι τις 20 Μαΐου τα μεσάνυχτα (ώρα Ελλάδος) και
  • προσθέστε την εικόνα στην πλαϊνή πλευρά του blog σας με σύνδεσμο στη σελίδα μου (αν γνωρίζετε πώς να το κάνετε) ή αναρτήστε τη στα κοινωνικά δίκτυα. 

Τη Δευτέρα 21 Μαΐου θα ανακοινώσω τους/τις νικητές/νικήτριες που θα επιλεγούν τυχαία, μέσω κλήρωσης. International visitors are welcome. Καλή τύχη.


Dear friends, To celebrate my blogaversary (May 20th) I give you as present ten surprise packages, full of goodies and personalised gifts. If you are a follower, please:

  • leave a comment under this blog post until the midnight of May 20 (Greek time) and 
  • pop this picture on your sidebar with a link to my page (if you know how to do it) or share it on social media. 

On Monday, May 21st, I will announce the winners who will be drawn randomly. International visitors are welcome. Good luck.




Τα δωράκια μου προς εσάς (φτιαγμένα από εμένα με αγάπη):

Κάθε νικητής/τρια θα λάβει πακέτο που θα περιέχει και άλλα προσωποποιημένα δώρα,
ανάλογα με το στυλ του blog του/της
(π.χ. υλικά για card making, decoupage, mixed media, καλλυντικά, κατασκευές,
κεριά, σαπούνια, ζωγραφική, υφάσματα, κουμπιά, νήματα για πλέξιμο ή κέντημα, κλπ,
καθώς και άλλα χειροποίητα δωράκια φτιαγμένα από εμένα)


My gifts to you (made by me with love):

Each winner will receive a package which will also include some extra personalised gifts,
according to the style of his/her blog
(e.g. items for card making, decoupage, mixed media, cosmetics, crafts,
candles, soaps, painting, fabrics, buttons, yarns or threads for stitching, etc,
and also some extra handmade items made by me)


Δωράκια 1 και 2 (κλειστά και ανοικτά), τσαντάκια για τις βελόνες
Gifts 1 and 2 (closed and open), pouches for needles

 


Δωράκια 3 και 4 (μπροστά και πίσω), πελότες
Gifts 3 and 4 (front and back), pin coushions

 


Δωράκια 5 και 6, στεφάνια με πλεκτά λουλούδια
Gifts 5 and 6, wreaths with crochet flowers



Δωράκια 7, 8, 9 και 10, ξύλινα κεντημένα μενταγιόν
Gifts 7, 8, 9 and 10, wooden stitched pentants



Καλή τύχη σε όλους και όλες !!!
Good luck to all !!!


74 σχόλια:

  1. Happy first bloganiversay Mia

    I put your candy on my blog but can not put my blog in because there is not a green frog to ennter.

    gr karin

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you for participating to my blogaversary, Karin. I faced a problem with the frog, so I deleted it. Your comment is enough, you do not have to link up. Kisses, my friend.

      Διαγραφή
  2. Congratulations in advance, dear Mia!
    You have prepared some lovely gifts to celebrate your bloganiversary. I love the pounches for needles.
    I could not choose because the button to link the frog does not work for me.
    It will happen later in case it is solved.
    Hugs from Spain.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Thank you for participating to my blogaversary, Isabel. I faced a problem with the flog, so I deleted it. Your comment in enough, you do not have to link up. Kisses, my friend.

      Διαγραφή
  3. Wow- how generous Mia! Fantastic pieces ! Happy Anniversary in advance !
    Hugs, Susi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Happy blogoversary and here's to many more!!!Lots of success!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Hi Mia, congratulations on your first year of blogging, and what lovely makes to give away, very generous of you. I won't enter in to the give away, but I'm sure you will have lots of entrants, Kate x

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. OK, Kate, as you wish. If you change your mind, please leave a new comment to this post. Kisses, my friend.

      Διαγραφή
  6. Congrats for your first blogaversary, Mia!! Lovely handmade prizes, too!
    Happy blogoversary!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Χρόνια πολλά στο μπλογκοσπιτάκι σου!!!να είσαι καλά να συνεχίσεις για πολλά χρόνια ακόμη να μας κανεις παρέα με τις αναρτήσεις και τις δημιουργίες σου!πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Τι καλούδια είναι όλα αυτά που έφτιαξες; Τι χρυσοχέρα είσαι και γαλαντόμα επίσης. Συγχαρητήρια που ενώ είσαι νέα στο μπλοκοχωριό μας είσαι τόσο δημοφιλης και αγαπητή.
    Πάω να βάλω το σήμα σου στο μπλογκ μου και εύχομαι πολλά πολλά χρόνια να είμαστε μαζί στην γειτονιά μας
    Φιλιά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ω Μία μου
    χρόνια πολλά στο όμορφο μπλογκ σου
    να σου δίνει μόνο χαρές
    πόσο όμορφο από σένα να κάνεις τόσα δώρα
    είναι πολύ όμορφα όλα
    και μόνο που είναι φτιαγμένα από σένα που τα φτιάχνεις σίγουρα με τόση αγάπη μόνο τούτο αξίζει
    πάω να βάλω το όμορφο εικονάκι σου στο μπλογκ μου {δεν έχω πλαινά εγώ, θα το βρεις στο κάτω μέρος του μπλογκ μου}

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Hi Mia congrats on your blogaversary ,please dont enter me in ,good luck to the ladies,lovely prizes xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. OK, Shez, as you wish. If you change your mind, please leave a new comment to this post. Kisses, my friend.

      Διαγραφή
  11. Happy, happy blogaversary, my friend!! I'm so glad to have met you in blogland!! Your projects are always so creative and amazing and I treasure your friendship!! You are so sweet to offer candy!! I've added a pic to my sidebar!! Congrats again and big hugs :)

    Lisa
    A Mermaid's Crafts

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Happy Blogaversary! Lots of success for your next year! Hugs, Valerie

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Congratulations on your 'blog-aversary' Mia - well done!
    Blessings
    Maxine

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Χρονια πολλα στο όμορφο και φιλόξενο μπλογκοσπιτάκι σου Μια μου!!
    Πανέμορφα τα δωράκια σου φτιαγμένα απο εσένα με γούστο και αγάπη!!
    Καλο ΣΚ!!Φιλακια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Έβαλα και εγω την εικόνα σου στο sidebar του μπλογκ μου!!Φιλακια!!!

      Διαγραφή
  15. Τι ομορφιές είναι τούτες Μία μου.
    Και πόση αξία έχουν καθώς είναι φτιαγμένες από τα χέρια σου και αντανακλούν την αγάπη σου.
    Πολύχρονο το μπλογκ σου καλή μου φίλη. Πάντα να μας γεμίζει ομορφιά και χαρές.
    Τις ευχές μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Είσαι γαλαντόμα όμως! Δηλαδή στα επόμενα γενέθλια πόσα δώρα θα ετοιμάσεις;
    Μία μου, να έχεις δεδομένες τις ευχές όλων μας, σε κάθε σου απόπειρα δημιουργίας, σε κάθε σου επιδίωξη και ο πολύχρωμος & ζεστός χώρος σου, να υπάρχει στον αέρα του διαδικτύου για πολλά-πολλά χρόνια, πάντα γεμάτος με φίλους και ωραίες δημιουργίες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Congratulations on your first anniversary. I have met wonderful people by blogging and I'm sure you have too. It is a wonderful way to share and learn.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Happy bloggiversary,dear Mia!Your gifts are soooo cute but I could not enter: good luck to the winners!Your celebrating card is very beautiful!Actually, your blog and your kindness are just GIFTS!Xo.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. OK, Maristella, as you wish. If you change your mind, please leave a new comment to this post. Kisses, my friend.

      Διαγραφή
  19. ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΤΑ ΞΥΛΙΝΑ ΚΕΝΤΗΜΑΤΑ ΜΑΝΤΑΓΙΟΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΜΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΟΥ ΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟ DLOG ΜΟΥ ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΗΝ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΙ ΤΑ ΤΗΝ ΒΑΛΩ ΣΕ ΜΙΑ ΑΝΑΡΤΗΞΗ ΜΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου, αφού δεν ξέρεις πώς να το κάνεις, δεν πειράζει. Το σχόλιό σου είναι αρκετό και υπολογίζω τη συμμετοχή σου. Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  20. Ααα να τα χιλιάσει λοιπόν!!
    Θα συμμετείχα αλλά νομίζω είναι πιο δίκαιο να μην στερήσω τη δυνατότητα να τα αποκτήσει κάποιος που έχει παρόμοιες ασχολίες!

    Εύχομαι πολλά ακόμα δημιουργικά χρόνια !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΟΚ, Νικολέττα μου, όπως επιθυμείς. Αν αλλάξεις γνώμη, σε παρακαλώ άφησε νέο σχόλιο σε αυτή την ανάρτηση. Σε φιλώ.

      Διαγραφή
    2. Και μόνον που ασχολήθηκες να μου το πεις, αν είμαι η τυχερή, μη σου πω θα ξεκινήσω και το ράψιμο-πλέξιμο και όλα τα συναφή! :D
      Σε ευχαριστώ από καρδιάς. Θα συμμετάσχω. Σε ακολουθώ(έτσι πιστεύω τουλάχιστον), και θα αναρτήσω στο fb και τη φωτογραφία με τον σύνδεσμο. Προς ενημέρωση ! :)

      Σε φιλώ γλυκά <3

      Διαγραφή
    3. Χαίρομαι, Νικολέττα μου. Υπολογίζω τη συμμετοχή σου. Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  21. Hello Mia,
    I have the impression that you are in the world of blogland many, many years :-) I congratulate the anniversary and I wish many, many new observers. Your presents for people who came to you in candy are so beautiful. All handmade items are amazing and have such a big emotional load. All the best my friend.
    hugs,
    BożenA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Dear Mia, congratulations on your blog anniversary. I wish you many more anniversaries.
    Hugs and kisses.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Timpul zboară repede !
    Felicitări cu ocazia acestei frumoase sărbători !
    Weekend cât mai plăcut!
    Pupic !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Μία μου, εγώ θα πω να 'ναι πολύχρονο το δημιουργικό μαμούνι μέσα σου, ώστε, κατ' επέκταση, να 'ναι και το blog σου. Να 'χεις πάντοτε αυτό το κέφι για δημιουργία, φίλη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. XΡΌΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΣΤΟ BLOGοσπιτάκι σου Μία μου!
    Μόνο ένας χρόνος, λες αλλά είναι σαν να είσαι χρόνια κοντά μας!
    Υπέροχα τα δωράκια που ετοίμασες , σίγουρα θα τα χαρούν οι τυχεροί και οι τυχερές και είναι και τόσα πολλά!
    Δεν γνωρίζω πως μπαίνει η εικόνα δίπλα, όπως βλέπεις δεν άλλαξα τίποτα από την αρχή που δημιουργήθηκε το σπιτάκι μου, λόγω άγνοιας, αλλά δεν πειράζει, ας εξαιρεθώ!Όταν βρίσκω χρόνο, αν και τελυταία γενικά είναι ένα θέμα...περνώ!ΦΙΛΑΚΙΑ ΠΟΛΛΑ , ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και καλη συνέχεια στις πολλές και όμορφες δημιουργίες σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Βαρβάρα μου, αφού δεν ξέρεις πώς να το κάνεις, δεν πειράζει. Το σχόλιό σου είναι αρκετό και υπολογίζω τη συμμετοχή σου. Σε φιλώ.

      Διαγραφή
  26. Mia μου, να είσαι για πολλά-πολλά ακόμα χρόνια στην blogόσφαιρα, ανάμεσα σε αγαπημένους φίλους πάντα το ίδιο δημιουργική και να χαρίζεις απλόχερα χαμόγελα, φαντασία, δώρα και ιδέες! Χρόνια πολλά, πολύχρωμα και αισιόδοξα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Happy blogaversary Mia, hope there are many, many more happy, creative years

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Χρόνια πολλά Μία στο μπλογκοσπιτάκι σου!!!
    Να είσαι καλά και να μοιράζεσαι μαζί μας τις όμορφες δημιουργίες σου.
    Μπορεί να μην σχολιάζουμε συχνά, λόγω έλλειψης χρόνου, παρακολουθούμε όμως την πορεία σου.
    Καλή δημιουργική συνέχεια!!!
    Πολλά φιλιά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Πάλι έλαμψες με τις δημιουργίες σου; Αχ μου αρέσουν πολύυυυ! Να χαίρεσαι το σπίτι σου μάτια μου κι εμείς μαζί σου! Να το έχεις για πολλά χρόνια και να είμαστε μια υπέροχη παρέα! Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. MUCHAS FELICIDADES POR ESTE 1 AÑO DE TU BLOG, ESPERO QUE SEAN MUCHOS MAS......NO SE SI PUEDO PARTICIPAR PERO DE TODAS FORMAS LO EN LAZO A MI BLOG, PARA QUE MIS SEGUIDORAS TE VISITEN.
    BESOS

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Claro que puedes participar, Pilar. Gracias por tu participacion a mi blogaversary. Besos, amiga.

      Διαγραφή
  31. Muchas felicidades Mia! Que lindos regalos! Que sean muchos cumpleaños mas!😘🎉🎂🎈

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Muchas felicidades Mia! y que sean muchos,muuuuchos más compartiendo tus bonitas creaciones con nosotras.
    Un beso grande! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Happy blogaversary! Lovely little gifties! Aren’t you sweet!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Χρόνια πολλά εύχομαι να μοιραζόμαστε συναισθήματα και δημιουργίες στο φιλόξενο και... γενναιόδωρο σπιτάκι σου! Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Happy blog anniversary!!! Your blog and Your creations are such beautiful
    Hugs

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Χρόνια πολλά στο όμορφο μπλογκ σου Μία ,χαίρομαι πολύ που βρεθήκαμε. Πολύ όμορφα όλα αυτά που κάνεις!!! Να είσαι καλά για πολλά χρόνια ακόμα να δημιουργείς ομορφιές !!!Πολλά φιλιά !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Happy blogaversary, Mia! 🎉🎉👏 Wishing you many more to come! xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πολύχρονο το μπλοκ σου Μία μου, εύχομαι να γιορτάσει πολλά γενέθλια κι εσύ να χαρίσεις γενναιόδωρα, τα ξεχωριστά σου χειροποίητα δώρα !!!Προσπάθησα να βάλω την εικόνα του μπλοκ στο δικό μου και η άσχετη....το κατεδάφισα....ευτυχώς με τη συνδρομή της Μαρίας Pertax, την οποία ευχαριστώ δημόσια, αναστηλώθηκε, αλλά δεν τολμώ άλλη απόπειρα......Φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κλαύδιά μου, ευτυχώς πήγαν όλα καλά. Ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου, φίλη μου. Πολλά φιλιά.

      Διαγραφή
  39. Τώρα είδα αυτή την ανάρτηση σου Μαρία μου.
    Πέρασε κιόλας ένας χρόνος;
    Είναι σαν να είσαι στη γειτονιά μας πολλά χρόνια.
    Να είσαι καλά και να τα λέμε για Πολλά πολλά χρόνια ακόμα.
    Ετοιμασες υπέροχα δωράκια .
    Πάω να βάλω την εικόνα σου στο μπλογκ μου.
    Να είσαι καλά και φιλάκια πολλά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Congrats on your 1 yr blogaversary, Mia! Leave me out of the drawing--already got a package from you & others should have a chance at your lovely gifts.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. OK, Greta, as you wish. If you change your mind, please leave a new comment to this post. Kisses, my friend.

      Διαγραφή
  41. Μία μου χρόνια πολλά στο blog σου και σε σένα που το δημιούργησες και μας δείχνεις όλα αυτά τα ωραία που ετοιμάζεις. Πάω να δω αν θα καταφέρω να βάλω την εικόνα των γενεθλίων στο blog μου.
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Congrats on your blog birthday...... I love blogging and been doing it for so long it is wonderful to see new people start blogging when other forms of social media are so strong ...... But blogging of very different and lovely.....looking forward to the next year following your blog...... Congrats.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Χρόνια πολλά!! Χρόνια χαρούμενα, δημιουργικά, γεμάτα χρωματα και έμπνευση!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Χρονια πολλα στο μπλοκόσπιτο σου Μια μου περασε κι όλας ενας χρονος!!!! να εισαι εδω για πολλα πολλα χρονια ακομα ...δεν ξερω αν σε ακολουθώ.. ομως ερχομαι ταχτικα εδώ..και τα λεμε χι.χι.. παντα χαρουμενα πραγματα να κανεις και να εισαι καλα... φιλακιαααααα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευχαριστώ για τη συμμετοχή σου, Ρούλα μου. Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να επιλέξεις "Παρακολούθηση" στους "Ακόλουθους" που βρίσκεται στην αριστερά πλευρά του blog μου. Πολλά φιλιά, φίλη μου.

      Διαγραφή
  45. Happy 1st Blogaversary, Mia! I've added your picture to my sidebar. Thanks for the chance to win your blog candy. xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Congratulations on your blogaversary Mia, here's to many more happy years xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Congrats on your Blogaversary! What a charming idea to celebrate with gifts...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Congratulations on your first blogaversary, Mia!
    I don’t know how to add your button to my blog, but I am already following you, and your lovely blog is listed in my list of “places I visit”!
    Hugs,
    Barbara xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Congratulations for your first anniversary! You did an excellent job. I take the banner to my blog. Kisses my friend!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Να τα εκατοστήσει το ιστολογιο σου.
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ευτυχισμένη πρώτη επέτειος, Mia!

    Δεν έφτασα εγκαίρως για να συμμετάσχω, αλλά το σημαντικό για μένα ήταν να σας συγχαρώ και εδώ είμαι. Ελπίζω ότι θα συνεχίσουμε για πολλά χρόνια μετά από μας σε αυτό το blogger κόσμο.

    Φιλιά και ευτυχισμένη εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Love to read your comments.
Χαίρομαι να διαβάζω τα σχόλιά σας.